Najvyšší čas
Brandonovi sa naskytne nová príležitosť. Kevin a Maisha sa nečakane stanú priateľmi. Emmett v práci berie na svoje plecia viac zodpovednosti. Cruz čelí následkom Ronnieho priznania. Ronnie sa dozvie šokujúce správy. Toussaintová objaví pri vyšetrovaní prípadu nové stopy.