O tretej ráno
Bývalý mariňák Frank Castle berie spravodlivosť do vlastných rúk, no svojej traumy z minulosti sa nedokáže zbaviť.
Po zabití všetkých zločincov, ktorí sa podieľali na vyvraždení jeho rodiny, sa Frank Castle v New Yorku drží v ústraní a pracuje na stavbe pod falošným menom. Keď sa však jeho kolega zapletie do nevydarenej lúpeže, Frank sa ho pokúsi zachrániť.