Zapredanci
Tommy ide so svojím záchranárskym tímom proti svojmu bývalému zamestnávateľovi, súkromnej firme Paragon Medics, keď musia riešiť pohotovosť ohľadom pacienta s dialýzou vo fabrike na výrobu parfumov. Medzičasom to zaiskrí medzi Owenom a krásnou ženou, ktorú spoznal na dobročinnej zbierke.