Otázky a odpovede
Brody sa opäť ocitne v zajatí, ale tentoraz na americkej pôde. Medzičasom je Carrie prinútená hrať druhé husle po jej unáhlenom rozhodnutí v hoteli, keď je Estes zaneprázdnený zametaním stôp pred Jessicou. Danin vzťah s Finnom sa povznesie na ďalšiu úroveň, od zábavnej po smrteľne vážnu.