Pátos v patogénoch
Jeffersonský tím sa ponáhľa zabrániť prepuknutiu vírusu pri vyšetrovaní vraždy novinárky Mie Garrettovej po tom, čo sa jej infikované telo našlo v zariadení s biologicky nebezpečnými látkami. Keď zmutovaný vírus, ktorý zabil Miu, infikuje jeffersonského stážistu Arastooa Vaziriho, ich jedinou šancou na jeho záchranu je vyriešenie vraždy.
Jeffersonský tím sa ponáhľa zabrániť prepuknutiu vírusu pri vyšetrovaní vraždy novinárky Mie Garrettovej po tom, čo sa jej infikované telo našlo v zariadení s biologicky nebezpečnými látkami. Keď zmutovaný vírus, ktorý zabil Miu, infikuje jeffersonského stážistu Arastoaa Vaziriho (hosťujúca hviezda Pej Vahdat), ich jedinou šancou na jeho záchranu je vyriešenie vraždy. Napätie a vášne narastajú, keď tím preteká s časom, aby našiel vraha – a liek.