Vladárova nová tvár
Vladárova nová tvár, veselá komédia od Disneyho, má charakteristický štýl a skvelú hudbu. Vladára Kuzca premenia jeho prešibaná radkyňa Yzma a jej pomocník Kronk na lamu. Kuzco, ktorý mal predtým všetko, musí vytvoriť neobvyklé spojenectvo s dobráckym sedliakom Pachom. Spoločne musia prekonať vzájomné rozdiely a vydať sa na zábavné dobrodružstvo, aby vladár zistil, že v každom človeku sa dá nájsť niečo dobré.