Vládkyňa zla
Angelina Jolie účinkuje v nevypovedanom príbehu o najikonickejšom zloduchovi z Disney klasiky Šípková Ruženka. Zloriana je hnaná pomstou a tak uvalí kliatbu na kráľovu novonarodenú dcéru Auroru, ale zistí, že práve ona je kľúčom k mieru v krajine.
Vládkyňa zla zobrazuje nevypovedaný príbeh o najikonickejšom zloduchovi z Disney klasiky Šípková Ruženka... a zrade, ktorá zmení jej čisté srdce na kameň. Hnaná pomstou a silnou túžbou ochrániť močiare, ktorým vládne, Zloriana uvalí nezrušiteľnú kliatbu na kráľovu novonarodenú dcéru Auroru. Ako dospieva, Aurora sa ocitá uprostred zúrivého konfliktu medzi lesným kráľovstvom, ktoré si zamilovala a kráľovstvom ľudí, ktoré nesie jej odkaz. Keď si Zloriana uvedomí, že Aurora je kľúčom k mieru v krajine, je donútená podniknúť drastické kroky, ktoré navždy zmenia oba svety.