Návrat
Rita Monterová, prestížna medzinárodná filmová režisérka, sa vracia do Eldy po 25 rokoch a stretáva sa so svojimi priateľmi. Paula Ríosová, policajná inšpektorka, odchádza na Malorku identifikovať telesné pozostatky, ktoré môžu patriť jej sestre Matilde, ktorá zmizla počas výletu pred 25 rokmi.