Všetko spáľte
Práve keď sa zdá, že sa Derekov stav zlepšuje, nastane vážna komplikácia, kvôli ktorej sa Kit začne obávať, že by mohol byť poslednou obeťou Cainových klamstiev. Keď je Cainova bývalá priateľka prijatá do nemocnice na operáciu, lekári konečne nahliadnu do jeho osobného života.
Práve keď sa zdá, že sa Derekov stav zlepšuje, nastane vážna komplikácia, kvôli ktorej sa Kit začne obávať, že by mohol byť poslednou obeťou Cainových klamstiev. Keď je Cainova bývalá priateľka prijatá do nemocnice na operáciu, lekári konečne nahliadnu do jeho osobného života. Conrad medzitým informuje Marshalla o núdzovej situácii, ktorej nemocnica čelí.