Con Air
V tomto akčnom trileri unesie skupina násilníckych a nebezpečných väzňov lietadlo, zajme stráže a nastaví kurz preč z krajiny.
Najnebezpečnejších zločincov v Amerike prepravujú v Con Air, špeciálne upravenom obrnenom lietadle s ozbrojenou strážou, putami na nohy aj ruky a prísne tajnými miestami pristátia, o ktorých nevedia ani väzni. Ešte nikto z tejto lietajúcej pevnosti neušiel - až doteraz. V tomto akčnom trileri unesie skupina nebezpečných väzňov lietadlo, zajme stráže a nastaví kurz preč z krajiny. Poe, väzeň, ktorý si už odsedel trest a vracia sa domov za rodinou, im však zmarí plány, bojuje o kontrolu nad lietadlom, odvráti katastrofu, bezpečne s lietadlom pristane a väzňov odovzdá do rúk spravodlivosti.