Vitajte v džungli
V dažďovom pralese v Latinskej Amerike sa dva maličké novovyliahnuté bezstavovce – brilantná včela z čeľade Euglossini a listorezný mravec – vydajú do mätúceho sveta. Je tam viac druhov hmyzu ako kdekoľvek inde na Zemi a každý z nich zohráva dôležitú úlohu. Títo nováčikovia si musia rýchlo nájsť svoje miesto, aby prežili svoj prvý deň v práci.