Čo keby… Hela našla Desať prsteňov?
Keď Odin začne mať plné zuby Helinej krvilačnosti, rozhodne sa jej dať lekciu. Zbaví ju moci a vyženie ju na Zem. No keď sa bohyňa smrti ocitne v starovekej Číne a narazí na Desať prsteňov, znovu začne mať nebezpečné chúťky.