Who’s the Daddy?
Komediálna dráma o vzostupoch a pádoch materstva. Dve matky sa prvýkrát stretnú počas očistca na detskom ihrisku. Situácia sa čoskoro stane zaujímavejšou, keď zistia, že majú oveľa viac spoločného, než si ktorákoľvek z nich dokázala predstaviť.