Widdershins
Brian Cox je hlasom pána Widdershinsa, rozmaznaného gentlemana, ktorého bezproblémový jednotvárny život sa zmení na chaos, keď sa napriek radám svojho robotického komorníka snaží zbaliť slobodomyseľnú ženu.