Dlhý podfuk
Keď sa Sun zraní počas neúspešného pokusu o únos, stroskotanci sa obávajú možného návratu „tých druhých“. Medzitým sa vystupňuje napätie medzi Jackom, Lockom, Kate a Anou Luciou kvôli kontrole nad počítačom v podzemí.
Keď sa Sun zraní počas neúspešného pokusu o únos, stroskotanci sa obávajú možného návratu „tých druhých“. Sawyer je medzitým pobaveným, ale veľmi zainteresovaným pozorovateľom, keď sa napätie medzi Jackom, Lockom, Kate a Anou Luciou vystupňuje.