Prihrávka
Priateľ z detstva Jima, ktorý „má všetko“ najme Jima, aby mu navrhol jeho drahý nový domov. Rozhorčený Jim nechce najprv vziať túto zákazku, kým sa nedozvie, že chlap chce niečo, čo „patrí“ Jimovi – Cheryl.