Zostaňme navždy priateľmi
Uplynul rok. M je každý deň zaneprázdnený svojou zbierkou esejí, ale nájde si čas, aby išiel na pohreb svojho kamaráta. Vlastne bol posledný, kto s ním pred smrťou hovoril. Po pohrebe ide do baru Lighthouse a zistí, že je tam rozruch. Zdá sa, že každý má nejaký plán, ako sa pohnúť ďalej. M a Kaoru na rozdiel od ich priateľov cítia, že ostali pozadu. Uvedomia si to a niečo si vzájomne sľúbia. Nakoniec M nájde vhodný spôsob, ako dokončiť svoje eseje.