Zrušený Deň svätého Valentína
Minulý rok Pú poslal svojim priateľom toľko veľa valentínskych pohľadníc, že spôsobil v Stoakrovom lese vážne problémy. Takže tento rok sa rozhodli, že Deň svätého Valentína zrušia.
Králik nadhodí tému, aby sa dohodli, ako nezopakovať to, čo sa stalo minulý rok na Deň svätého Valentína, keď Pú poslal všetkým svojim priateľom toľko veľa pohľadníc, že vôbec nevedeli, čo s nimi majú robiť! Priatelia sa tento raz rozhodnú Deň svätého Valentína zrušiť, no po tom, čo Pú dostane anonymný valentínsky darček, sa opäť všetko začína odznova. Všetky zvieratká sa snažia svoj valentínsky darček dať v tajnosti, ale Králik nakoniec zistí, čo sa vlastne deje!