Zúfalé činy
Zatiaľ čo celomestský výpadok prúdu pokračuje a spôsobuje chaos v Los Angeles, Athena sa ponáhľa zachrániť rodinu pred tragédiou. Medzičasom musí Eddie urobiť náročné rozhodnutie ohľadom svojej budúcnosti a Maddie urobí rozhodnutie, ktoré jej zmení život.