Páchatelia
Rodinne založený Joe Petrus žije svoj americký sen so snúbencom a nevlastnými deťmi. Joe sa však pred tromi rokmi zaplietol do záhadného zločinu a teraz sa zdá, že ho jeho nebezpečná minulosť dostihne. Keď vrah začne cieliť na partiu, ktorá stojí za zločinom, Joe si uvedomí, že je len otázkou času, kedy sa terčom stane aj jeho rodina. Vracia sa do Londýna, aby vypátral svoju starú partiu a zistil, kto po nich ide.