A Teacher
„Učiteľka“ skúma zložitosť a dôsledky predátorského vzťahu medzi mladou učiteľkou a jej študentom. Krásna a tajomná Claire je najnovšou učiteľkou na strednej škole Westerbrook High School v Texase. Claire je nespokojná v manželstve so svojou láskou z vysokej školy. Život sa jej však zmení, keď ju Eric, očarujúci americký stredoškolák, ktorý chodí na jej hodiny angličtiny, požiada o pomoc s prípravou na test SAT. Populárny a spoločenský Eric je kapitánom futbalového tímu a je takmer neoddeliteľný od svojich najlepších priateľov. Všetko sa na prvý pohľad zdá byť dokonalé, no Eric je nútený manévrovať medzi školskými povinnosťami, prihláškou na vysokú školu a brigádou, a to všetko popri starostlivosti o svojich dvoch mladších bratov. Keď Claire a Eric začnú spolu tráviť viac času, prekročia hranice a začína sa nevinná hra na zvádzanie. Pre nich, ich priateľov a rodinu je však nemožné ignorovať trvalé následky, ktoré sú dôsledkom Claireiných rozhodnutí.