Škandál zo sociálnych sietí, ktorá uchvátil národ a skončil na Vrchnom súde. Príbehy zo súkromného Instagramu britskej celebrity Coleen Rooneyovej o nej a jej rodine niekto predáva novinám bez jej vedomia. Coleen je na odhalenie vinníka schopná vynaložiť viac energie, ako by sa zdalo.