Dear Mama
„Dear Mama“ (Drahá mama) je hlboko osobný päťdielny seriál, ktorý sa vymyká konvenciám tradičného dokumentárneho rozprávania a prináša pútavý príbeh o matke Afeni a synovi Tupacovi Shakurovi. Afeni Shakurová bola revolucionárka, intelektuálka a vyjadrovala hlas ľudu. Stala sa miláčikom feministiek 70. rokov, vodkyňou hnutia uprostred mačistického prostredia Strany čiernych panterov. Tupac bol raper a básnik, politický vizionár a filozof, ktorý sa stal známym ako jeden z najväčších rapových umelcov všetkých čias. V ich príbehu sa dozvedáme a možnostiach a rozporoch v Spojených štátoch od čias revolučného nadšenia až po najostentatívnejšie desaťročie hiphopovej kultúry.