Little Baby Bum
Little Baby Bum je zábavná a vzdelávacia šou pre deti, ktorá prináša klasické aj nové detské rýmovačky. Šesťročná Mia spolu so svojimi priateľmi a rodinou spoznáva svet okolo seba prostredníctvom piesní a občas aj kúziel. Je to svet, v ktorom zvieratá vedia tancovať, autobusy sa stanú vašimi kamaráti a daždivé dni nikdy nie sú nudné.
Deti si zamilujú spievanie a tancovanie s Miou, Maxom a ich zábavnými a rôznorodými kamarátmi, ktorí majú podobu zvierat, dopravných prostriedkov a ľudí. Sledujte, ako ich svet ožíva vďaka čarovnému rytmu a rýmu.