Sadie Sparksová (krátke filmy)
Magický sitkom o zvláštnej dvojici. Tínedžerka Sadie je začínajúca čarodejnica a Gilbert je mrzutý čarovný králik, ktorý ju má učiť. Spolu tvoria magický pár!