Počas dusného večera v roku 1995 sa život Colleen Nickovej navždy zmenil, keď jej dcéru Morgan Nickovú niekto uniesol, keď sa hrala s kamarátmi. Prípad Morgan Nickovej sa opätovne preskúmal v roku 2020 a dokumentárny štáb bol spolu s novými vyšetrovateľmi pri tom, ako došlo k prvej dramatickej zmene vo vyšetrovaní za 25 rokov.