Herečka
Yasemin Derinová, známa turecká herečka, žije už dlhé roky dvojitý život. Tento nečakaný dvojitý život vtiahne Yasemin, ktorá sa skrýva za svoju slávu, do vnútra dobrodružstva plného tajomstiev.