Autá na cestách
Pixar Animation Studios uvádzajú úplne nový seriál "Autá na cestách", ktorý priblíži zážitky Bleskového McQueena a jeho najlepšieho priateľa Matera na výlete naprieč krajinou. Cesta vedie z Chladičových Kúpeľov smerom na východ, kde sa majú stretnúť s Materovou sestrou.
Pixar Animation Studios uvádzajú úplne nový pôvodný seriál "Autá na cestách", vďaka ktorému sa vrátime do sveta Áut. Seriál priblíži zážitky Bleskového McQueena a jeho najlepšieho priateľa Matera na výlete naprieč krajinou. Ich cesta povedie z Chladičových Kúpeľov smerom na východ, kde sa majú stretnúť s Materovou sestrou. Každá jedna zastávka prinesie nejaké dobrodružstvo a predstaví neskutočné atrakcie či zábavné svojrázne postavy.