Seriál Better Things prináša príbeh Sam Foxovej (Pamela Adlonová), nezadanej herečky bez zábran, ktorá v Los Angeles vychováva tri dcéry – Max (Mikey Madisonová), Frankie (Hannah Alligoodová) a Duke (Olivia Edwardová). Je mamou, otcom, rozhodkyňou aj policajtkou zároveň. Taktiež sa stará o matku Phil (Celia Imriová), anglickú emigrantku, ktorá býva oproti nej. Sam nie je dokonalá, no svoje dcéry aj matku ľúbi a niekedy, keď má pocit viny, ich zahrnie až prílišnou láskou. Sam sa jednoducho snaží zarobiť si na živobytie, riadiť život dcér správnym smerom, baviť sa s priateľmi a – možno – si trošku času ukradnúť aj pre seba.