Blue krátke časti
Bluey Shorts je zbierka zábavných a milých momentov s Bluey a Bingo. Predstavuje niekoľko nových postáv spolu s obľúbenými postavami vrátane Muffina, ktorý robí video s rozbaľovaním, ocka, ktorý si dáva robiť "tetovanie", a zákulisia domu snov Bluey a Bing.