Camden
„Camden“ ukazuje príbehy z londýnskeho živého centra hudby o životoch a kariérach svetových hviezd, na ktorých mala táto časť Londýna vplyv. Formou archívnych záberov, natáčania bez scenára a rozhovorov preskúmame bohaté dejiny Camdenu. Svetoví hudobníci nám porozprávajú o svojich zážitkoch z Camdenu: o ceste od prvých vystúpení po vypredané koncerty, o dobrých aj zlých prehýrených nociach a o mladosti, ktorú strávili objavovaním hudby.