Chip a Dale: Život v parku
Dvaja maličkí nezbedníci zažívajú v mestskom parku veľké dobrodružstvá. Večne ustaraný Chip a pohoďák Dale sú dokonalý pár: sú to najlepší kamaráti, ktorí sa zároveň navzájom doháňajú k šialenstvu. Pri ich večných výpravách za orieškami a boji s väčšími či menšími nepriateľmi, sa k nim pridajú Pluto, Butch a ďalšie ikonické postavy z pera Walta Disneyho.