Crash & Bernstein
Wyatt Bernstein túži po bratovi, a tak si vytvorí bábku, ktorú pomenuje Crash. Crash ožije a stane sa z neho urečnený náhradný brat s prehnanými vlastnosťami, pripravený Wyattovi pomôcť prežiť v rodine samých dievčat.
Wyatt Bernstein, jediný chlapec spomedzi štyroch súrodencov, neochotne ide do kreatívneho obchodu s názvom „Vyrob-si-kamoša“, aby si na svoje narodeniny vytvoril svoje vlastné plyšové zvieratko. Wyatt si však vyrobí chlapčenskú verziu bábky, ktorú nazve Crash. Keďže veľmi túži po bratovi, bábka má silno mužské vlastnosti – používa ninja zbrane, má vyhranené názory a chuť veci stavať a ničiť. Čo je však najdôležitejšie, Wyatt si Crasha navrhne tak, aby bol jeho dôverníkom a kamarátom. Keď ožije, stane sa z neho urečnený náhradný brat, ktorý nepozná hranice. Vstúpi do Wyattovej rodiny plnej žien: okrem mamy spozná populárnu, šestnásťročnú Amandu, mladšiu Cleo zaujímajúcu sa o módu, a asertívnu, šesťročnú Jasmine. Keď Crash na seba vezme zodpovednosť o Wyatta sa postarať a ochrániť ho, začína sa dobrodružstvo plné zmätku a rodinnej lásky.