Daredevil
Matt Murdock oslepol, keď bol malý chlapec a teraz bojuje proti nespravodlivosti cez deň ako právnik a v noci ako superhrdina Daredevil z Hell’s Kitchen v New Yorku.
Seriál Daredevil sleduje Matta Murdocka, cez deň právnika a v noci samozvaného ochrancu. Murdock oslepol pri nehode, keď bol malým chlapcom a teraz využíva svoje vyostrené zmysly ako Daredevil bojujúci po zotmení proti zločinu v uliciach New Yorku. Jeho úsilie sa ale nepáči Wilsonovi Fiskovi – neskôr zvanom Kingpin – a iným, ktorých záujmy narážajú na tie Daredevilove. Aj keď Murdockova každodenná práca ho zobrazuje ako muža, ktorý verí v systém trestného súdnictva, jeho alter ego naznačuje niečo iné, keď berie zákon do vlastných rúk, aby ochránil svoju štvrť.