Darkwing Duck
Spoznajte dobrodružné príbehy Darkwinga Ducka, ktorému pomáha jeho pomocník a pilot Tryskáč McKač. Darkwing Duck používa tajnú identitu a meno Káčer Drake, pod ktorým býva v nenápadnom predmestskom dome so svojou adoptívnou dcérou Gosalyn, v blízkosti nie veľmi bystrej rodiny Blatošľapových.
Spoznajte dobrodružné príbehy Darkwing Ducka, ktorému pomáha jeho pomocník a pilot Tryskáč McKač. Darkwing Duck používa tajnú identitu a meno Káčer Drake, pod ktorým býva v nenápadnom predmestskom dome so svojou adoptívnou dcérou Gosalyn, v blízkosti nie veľmi bystrej rodiny Blatošľapových. Darkwing Duck sa snaží nájsť rovnováhu medzi svojou egoistickou túžbou po sláve a snahou byť dobrým otcom Gosalyn a pomáhať obyvateľom mesta Vyšný Kanárov.