Doktor Odyssey
Od brilantného Ryana Murphyho prichádza dramatický seriál z lekárskeho prostredia Doktor Odyssey. Max (Joshua Jackson) je novým lekárom na palube luxusnej výletnej lode, kde personál tvrdo pracuje a ešte tvrdšie sa hrá. Všetci sa musia usilovne snažiť, keď si Max a jeho malý, ale šikovný zdravotnícky tím musia poradiť s unikátnymi krízami a samými sebou ďaleko od pobrežia.