Strážkyňa popola: Vraždy oklahomských skautiek
Kristin Chenowethová sa vracia do svojho rodného mesta, aby vyšetrila skutočný príbeh troch mladých dievčat odohrávajúci sa v Oklahome, ktoré našli zavraždené po prvej noci v tábore. Pátranie a súdny proces s podozrivým z vraždy si získali v lete 1977 pozornosť celého národa. Aj o desaťročia neskôr však tento prípad prenasleduje miestnu komunitu v Tulse.
Oceňovaná herečka a speváčka Kristin Chenowethová sa vracia do svojho rodného mesta, aby vyšetrila najznámejšie vraždy v Oklahome. Keeper of the Ashes je skutočný príbeh troch mladých dievčat z Oklahomy, ktoré našli zavraždené po prvej noci v tábore. Táto tragédia, pátranie a súdny proces s podozrivým z vraždy získali v lete 1977 pozornosť celého národa. Aj o desaťročia neskôr však tento prípad prenasleduje miestnu komunitu v Tulse, miestne orgány pre presadzovanie práva a rodiny obetí.