Pomsta tých druhých
Chlapec padá zo strechy v škole a umiera, ale Chanmi neverí, že jej dvojča, Park Wonseok, by spáchal samovraždu. Prestupuje preto na bratovu strednú školu Yongtan High a stretáva Ji Sooheona, ktorý bol svedkom smrti jej brata. „Hrdina“, ktorý sa mstí za šikanovaných študentov, sa objaví na škole. Chanmi uvažuje, že by to mohlo mať spojitosť s jeho bratom, a tak po ňom začína pátrať.