Od dávnych časov až do Druhej svetovej vojny bola Európa miestom krviprelievania. Nový fascinujúci seriál sleduje najstrašnejšie obdobia európskych dejín na Britských ostrovoch. Odhalí skutočnosť o mnohých známych príbehoch. Spolu s historičkou Dr. Suzannah Lipscombovou a moderátorom Joeom Crowlem budeme putovať z Východu na Západ, zo Spojeného kráľovstva až do Instanbulu a dozvieme sa, ako to bolo s neslávne krutým rímskym vládcom Kaligulom a násilníckymi Vikingami. Suzannah a Joe sa vydajú na pozoruhodnú - a niekedy aj trochu znepokojujúcu - cestu naprieč Talianskom, Španielskom, Škandináviou, Írskom, Holandskom, Poľskom, Maďarskom, Rumunskom, Rakúskom a Francúzskom, do budov, ktoré nesú krvavú minulosť.