Firefly
Po vyčerpaní pozemských zdrojov je posádka hviezdnej lode nútená v roku 2517 túlať sa vesmírom a hľadať niekde inde. Kapitán Malcolm „Mal“ Reynolds (Nathon Fillion) sa snaží udržať odpadlícku bandu nažive a na ceste, nech sa deje, čo sa deje.