Fish Hooks
Milo, Bea a Oscar sú traja najlepší rybí kamaráti a žijú v obrovskom akváriu uprostred zverimexu. Títo traja kamaráti zažívajú vo svojom prvom ročníku na strednej škole typické vzostupy aj pády, drámy aj pekné chvíle.
Hlučný a bláznivý Milo, jeho bifľošský a nervózny brat Oscar a teatrálna Bea sú traja najlepší kamaráti. Spolu s ďalšími svojráznymi spolužiakmi vrátane protivnej Clamanthy navštevujú strednú školu Sladká voda. Uprostred mnohých ďalších akvárií v zverimexe riešia problémy typické pre tínedžerov – lásku, priateľstvo, randenie a, samozrejme, útoky gigantického homára. A tým všetkým ich sprevádzajú učitelia vrátane testosterónom popleteného pána Musselsa a trochu akademickejšieho pána Bladwina.