Gangnam B-Side
Keď v Gangname zmizne v klube top spoločníčka Jaehee, detektív Kang Dongwoo sa vráti, aby prípad vyriešil. Prokurátorka Min Seojin túži po povýšení, zatiaľ čo sa gangnamský pasák Yoon Gilho stáva podozrivým. Táto trojica odhaľuje prepletenú sieť tajomstiev a známostí, ktorá je za prípadom.
Séria prípadov nezvestných osôb prevráti Soul hore nohami. Situácia naberie na obrátkach, keď v Gangname zmizne z klubu top spoločníčka Jaehee. Detektív Kang Dongwoo sa vráti, aby prípad vyriešil, zatiaľ čo prokurátorka Min Seojin tento prípad vidí ako cestu k povýšeniu. Známy gangnamský pasák Yoon Gilho sa stáva podozrivým. Všetci traja sa ponárajú do prepletenej siete utajených známostí, aby odhalili pravdu.