Po tom, čo spôsobil vážny incident, odchádza policajný dôstojník Daigo Agawa so svojou ženou a dcérou žiť do odľahlej horskej dediny Kuge. Zdá sa, že je to ideálne miesto na zotavenie sa z utrpenia, napriek záhadnému zmiznutiu predchádzajúceho policajta, ktorý tam bol vyslaný. Jedného dňa sa v horách nájde telo starej ženy. Rodina Goto tvrdí, že ju napadol medveď, ale Daigo si všimne stopu po ľudskom uhryznutí. Čoskoro sa ukáže, že v dedine nie je všetko tak, ako sa zdá.