Gumkáči
Dobrí a statoční, rýchli a smelí, bystrí a verní – to svet o nich vie, to sú GUMKÁČI! Pridajte sa k najmilším hrdinom na svete a zažite dobrodružstvá v tajomnej krajine obrov, čarodejníkov, drakov a ďalších úžasných tvorov, ktoré v sebe skrývajú to dobré aj zlé. Zoznámte sa s Gruffim, Zummim, Cubbim, Grammi, Tummim, Sunni a ostatnými legendárnymi Gumkáčmi. Budú sa smiať, hrať, snovať tajné plány a bojovať za to, čo je správne.