Hitlerovo americké bojisko
Vo filme Hitlerovo americké bojisko sledujeme tím podmorských archeológov, ktorí majú premeniť zabudnutý cintorín z 2. sv. vojny na pamätník padlých vojakov.
Niekoľko týždňov po útoku na Pearl Harbor zaútočili nacistické ponorky na americké lode plaviace sa pozdĺž pobrežia Severnej Karolíny a zanechali za sebou stopy smrti a skazy. Vo filme Hitlerovo americké bojisko, ktorý dokumentuje tento takmer neznámy konflikt, sledujeme tím podmorských archeológov na historicky významnej misii premeniť takmer zabudnutý cintorín na pamätník padlých vojakov.