Hnacia sila so Swizzom Beatzom
Pre tých, ktorých život je ťažký zápas a neustály boj proti systematickému rasizmu a nespravodlivému ekonomickému systému, je život hlavne o hnacej sile vpred. O vôli uspieť navzdory všetkému. Nikde inde to nie je také evidentné ako v neskutočne vynaliezavom a vášnivom svete kultúry černošských áut. Nadšenci zapálení pre automobily predvádzajú rôznorodé autá a svoju vášeň, ale zároveň aj svoj osobný úspech. V každej epizóde navštívi hiphopová legenda a zberateľ áut Swizz Beatz rôzne miesta, kde milujú autá. Okrem zoznámenia sa s miestnymi aktivistami preskúma aj kultúru černošských áut v danom mieste a nakoniec spojí dva inak nezlučiteľné autokluby prostredníctvom ich spoločnej lásky ku všetkému, čo súvisí s autami, a aj uznania, že spoločne sa dá uspieť pomocou toho, čo vás ženie vpred.