Deti z podzemia
Skutočný príbeh charizmatickej samozvanej ochrankyne Faye Yagerovej, ktorá vybudovala rozsiahlu podzemnú sieť a ukryla stovky matiek a detí, čím ich zachránila pred údajným násilím ich manželov a otcov, keď nefunkčný súdny systém zlyhal pri ich ochrane.
Skutočný príbeh charizmatickej samozvanej ochrankyne Faye Yagerovej, ktorá vybudovala rozsiahlu podzemnú sieť a ukryla stovky matiek a detí, čím ich zachránila pred údajným násilím ich manželov a otcov, keď nefunkčný súdny systém zlyhal pri ich ochrane. Keďže Yagerová sa postavila pred svetlá reflektorov v televíznych reláciách, aby šírila povedomie o probléme, dostala sa do hľadáčika FBI a spustila mediálne veľmi sledovaný súdy proces, ktorý vyvolal obavy z temnej stránky hnutia. Keď pomohla zmiznúť exmanželke a deťom bohatého bankára, ktorý zaviedol bankomaty, Yagerová konečne stretla rovnocenného protivníka a hlasné verejné zúčtovanie bolo na dosah. Spoznajte skutočný príbeh jej Podzemia a zistite zapletenú pravdu o tejto vizionárskej, ale utrápenej hrdinke.