Oussekine
Večer 5. decembra 1986 ubijú policajti na smrť 22-ročného Malika Oussekina. „Oussekine“ je štvordielna miniséria o tom, ako titulná rodina bojuje o spravodlivosť. Zobrazuje zásadné udalosti, odhaľuje ich nádeje a sklamanie a maľuje obraz nepokojnej krajiny.