Ukradnutá mladosť: Zrod sekty na internátnej škole
Skupina nadaných študentov z Vysokej školy Sarah Lawrenceovej sa dostane pod vplyv Larryho Raya, otca ich priateľa. Film pomocou bezprecedentného prístupu k preživším, ktorí žili s Rayom, sleduje sektu od jej zrodu až po doteraz trvajúce následky.