Tajné životy mormonských manželiek
Škandalózny svet skupiny mormonských matiek influencieriek sa zrúti, keď sa ocitnú uprostred sexuálneho škandálu, ktorý sa dostane na titulky novín po celom svete. Ich sesterstvo sa otrasie v základoch. V stávke sú viera, priateľstvá a reputácia.